TOIMITUSEHDOT

SUOSTUMUS HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYYN

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen.
Katso tietosuojaseloste tästä.

OSTOEHDOT


Alla olevia ehtoja sovelletaan verkkokaupassamme.


Yleistä verkkokaupasta


Tuotteita myy Sievi Shop (y-tunnus 0961766-4). Myymme tuotteita täysi-ikäisille
yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät aina
arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


Tilaaminen



Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta
www.sievishop.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan
sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut
tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean ja toimivan
sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu
jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä
ilmoittamatta. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös
selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen
mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta
poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan
katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

HOX! Emme toimi Ahvenanmaalla emmekä vastaa tullimaksuista!


Toimitusaika


Lähes kaikkia esillä olevia vapaa-ajan tuotteita löytyy varastostamme
välittömästi toimitettavaksi. Ammatti ja turvajalkineissa hetkellisen tuotteen
loppumisen myötä tilaus siirretään jälkitoimitukseen, tuote saadaan
toimitukseen yleensä kolmen viikon aikana. Jälkitoimituksesta ilmoitamme asiakkaalle
sähköpostitse tai puhelimitse.

Jos tilaus on tehty ennen klo 11.00 arkipäivänä, kengät pakataan ja postitetaan
yleensä samana päivänä! Yleensä tuotteet ovat saatavissa 1-4 arkipäivän
sisällä, mutta varaamme oikeuden varaston loppuunmyyntiin, joka voi pidentää
tuotteiden toimitusaikaa. Jos toimitus viivästyy, pyrimme aina ilmoittamaan
siitä asiakkaalle sähköpostitse tai puhelimitse.

Pyrimme aina toimittamaan tilauksesi 1-2 työpäivässä varastoltamme.
Toimitusaikaan voi kuitenkin vaikuttaa käsiteltävien tilausten määrä sekä
olosuhteet, joihin Sievi Shop ei voi vaikuttaa. Esimerkiksi kuljetusyrityksestä
aiheutuvat viivästykset.


Onko sinulla kysyttävää?



Ota yhteyttä asiakaspalveluun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen:
info@sievishop.fi tai soittamalla numeroon: 050-4412288.

Asiakaspalvelu ma-pe klo 9.00 – 17.00.

Tuotteiden toimitusaika perustuu varastotilanteeseen. Tuotekohtaisen
varastotilanteen näkee tuotesivulta. Joissakin tapauksissa tilaamasi tuote voi
olla loppunut varastostamme tai tuote on siirtynyt jälkitoimitukseen. Tämä voi
johtua virheestä varastointisaldossamme. Tuotteen ollessa loppu, ilmoitamme
siitä vastaanottajalle sähköpostitse. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme,
mikäli toivot tarkempaa tietoa toimituksesta.


Tilaukset



Tilatessasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse.
Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot
tilausvahvistuksessa ovat oikein. Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä
asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@sievishop.fi tai
soittamalla numeroon: 050-4412288. Tallenna aina tilausvahvistus.
Tilauksemme toimitetaan niin nopeasti, että valitettavasti meillä ei aina ole
mahdollisuutta muuttaa tilausta, mutta tarkistamme aina mahdollisuuden
muutokseen. Jos tilaamasi koko, tai kengän väri ei ollut oikea, voit vaihtaa
sen saman tuotteen toiseen kokoon tai väriin. Jos haluat tilata eri tuotteen,
on siitä tehtävä kokonaan uusi tilaus.


Toimitus ja muut kustannukset


Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa voimassa olevat
toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Toimituskulut näkyvät automaattisesti kassalla.


Noutamatta jätetty paketti


Paketteja säilytetään postissa 7 päivää. Jos et nouda pakettiasi tässä ajassa,
lähetetään se automaattisesti takaisin lähettäjälle. Noutamattomista
lähetyksistä emme palauta toimituskuluja.

Palautusehdot:


Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, voit palauttaa tuotteen 14
päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautuksen teet helposti postin
toimipisteessä, jossa sinun tulee kertoa, että kyseessä on asiakaspalautus ja
ilmoita asiakaspalautustunnus (asiakaspalautustunnus löytyy
palautuslomakkeesta). Emme nouda itse maksettuja palautuksia Postin tai
Matkahuollon toimipisteiltä.

Tarkistamme palautetut tuotteet ennen hyvitystä.

Ensimmäinen asiakaspalautus on ilmainen. Saman tilauksen mahdollisesta toisesta
palautuksesta veloitamme voimassa olevat toimituskulut.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön,
alkuperäispakkauksessa sekä tuotelaput paikallaan.

Paketoi palautettava tuote huolellisesti. Älä liimaa kenkälaatikkoon mitään tai
lähetä kenkälaatikkoa ilman suojaavaa paketointia. Kenkien tulee olla
alkuperäisessä laatikossa ja käyttämättömät.

Vain pakettina toimitetut palautukset hyväksytään, muilla toimitustavoilla
tehdyt palautukset laskutetaan asiakkaalta.

Huom. Käytetyistä tuotteista ei suoriteta rahapalautusta!
Käytetyn tuotteen takaisin lähettämisestä perimme 25€ toimituskulua.

Etukupongit:


Tilauksia, joissa on käytetty etukuponkia tai lahjakorttia ei voida vaihtaa.
Lahjakortilla maksettua tilausta ei voida palauttaa.

Näin vaihdat/palautat kengät:


Paketoi palautettava tuote huolellisesti, voit käyttää Sievi Shopin
lähetyspussia palautuspakettina. Huom! Älä liimaa kenkälaatikkoihin mitään. Jos
haluat vaihtaa kokoa, kirjoita koko palautuslomakkeelle. Paketoituasi kengät
vie paketti Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen. Kerro, että haluat tehdä
asiakaspalautuksen. Kengät palautuvat näin automaattisesti Sievi Shopiin.
Säilytä postilta saamasi asiakaspalautuskuitti, kunnes palautuksesi on
käsitelty.

Kun palautettava tuote on saapunut ehjänä perille,
tarkastamme sen ja suoritamme tämän jälkeen rahapalautuksen. Maksettujen
kenkien rahapalautuksen suoritamme viimeistään 30 päivän sisällä palautuksen
vastaanottamisesta.

Turvallisuuden vuoksi palautettava rahasumma palautetaan samalle maksutavalla,
jota asiakas on käyttänyt tilatessa tuotteen. Mahdollisen
korttimaksupalautuksen tiedot kulkevat turvallisen yhteyden kautta.
Henkilökohtaiset korttitiedot eivät tallennu Sievi Shopiin. Emme nouda
asiakkaan itse maksamia palautuksia eikä palautuksia voi lähettää
postiennakolla.



Maksutapana Klarna-lasku/tili:


Mikäli haluat palauttaa osan tilauksestasi ja maksutapa on Klarna-lasku/tili,
niin voit itse muuttaa Klarnan lähettämän laskun summan ja maksaa vain tuotteet, jotka
pidät + mahdolliset käsittelymaksut. Mikäli haluat palauttaa koko tilauksen,
niin sinun ei tarvitse maksaa mitään, koska ilmoitamme palautuksesta Klarnalle
heti sen rekisteröidyttyä.


Rahapalautukset


Maksettujen kenkien rahapalautuksen suoritamme viimeistään 30 päivän sisällä
palautuksen vastaanottamisesta. Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi
maksutavan mukaisesti. Klarnalla maksetut tilaukset hyvitetään Klarnan
kautta.


Reklamaatio


Jos tilaamasi kengät ovat virheelliset ja haluat tehdä reklamaation, ota
yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 08-480 310, tai lähettämällä
sähköpostia osoitteeseen: info@sievishop.fi.


Lait ja säädökset



Toimintamme perustuu voimassa olevaan kuluttajansuojalakiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten
välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan
www.kuluttajariita.fi
ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee
olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi